COVID-19 & het bezorgen van uw bestelling | Wij leveren samen met onze logistieke partners op dit moment volgens een normaal schema uit. Door maatregelen vanuit de verschillende overheden in Europa kan er echter onverwacht vertraging ontstaan i.v.m. de situatie rondom COVID-19 (Coronavirus). Wij rekenen op uw begrip hiervoor.

VELUX klantenservice

Voor vragen, opmerkingen of hulp bij het bestellen van uw VELUX gordijnen, rolluiken, zonweringen en / of accessoires voor uw VELUX dakraam kunt u terecht bij de VELUX klantenservice.

Hoe kunnen wij helpen?

Heeft u vragen? Dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Hieronder treft u onze contactinformatie aan. Daarnaast treft u in deze sectie alle informatie aan over onze shop, veilig bestellen en betalen, onze levermethoden, onze privacy-beleid en ander aan deze webshop gerelateerde onderwerpen. Het menu aan de linkerzijde (op desktop) of aan de boven- en onderzijde (desktop en mobiel) wijst u de weg. 

Neem contact op

U kunt ons bellen (tel. 030-6.629.610) of contact opnemen via het contactformulier op onze velux.nl website. 

> Naar het contactformulier

Showroom
Voor meer inspiratie, informatie en een goed advies adviseren wij u een bezoek te brengen aan de showroom van VELUX Nederland B.V. (Molensteijn 2, 3454 PT DE MEERN). Hier kunt u alle producten onder één dak bewonderen.

> Meer informatie over de showroom

VELUX Nederland B.V.
Molensteijn 2
3454 PT De Meern
KvK-nummer: 30090412
BTW-nummer: NL001763775B01

Telefoonnummer: 030-6.629.610
E-mail: consument@velux.nl

Openingstijden
Maandag t/m donderdag: 8:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 08:00-16:30 uur
Zaterdag: Showroom geopend van 10:00 - 16:00 uur
Zondag en feestdagen: gesloten

Neem contact op

Bedankt voor uw interesse in VELUX en onze producten. Indien u vragen heeft, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice.​

Er lijkt een systeemfout te zijn.
Dit is een systeem foutmelding.
Bericht verzonden
Vul je naam in
Vul een bestaand e-mailadres in
Vul je bericht in
Verzenden