COVID-19 & het bezorgen van uw bestelling | Blijf gezond & veilig en neem de veiligheidsmaatregelen in acht. Bestel online. Voor meer informatie over de levering van orders, klik hier.

VELUX klantenservice

Voor vragen, opmerkingen of hulp bij het bestellen van uw VELUX gordijnen, rolluiken, zonweringen en / of accessoires voor uw VELUX dakraam kunt u terecht bij de VELUX klantenservice.

Geen verzendkosten!

Bestelt u in de VELUX shop? Bij VELUX betaalt u geen verzendkosten! Wij beschouwen het afleveren van producten als een service naar onze klanten. Logisch toch?

Informatie over verzending
VELUX maakt gebruik van Logistieke dienstverlener DPD. Op de pagina van DPD kunt u terugvinden wanneer uw pakket aan u wordt aangeboden:

https://www.dpd.com/nl/nl/

Op uw orderbevestiging treft u daarnaast aan wanneer u de producten mag verwachten. Zodra de zending is overgedragen aan DPD ontvangt u per e-mail een link waarmee u uw zending kunt Track&Tracen. 

Let op! Door de grote drukte bij DPD kan er vertraging ontstaan in de levering van het pakket. Via de website van de DPD kunt u op basis van de Track&Trace code precies zien waar uw pakket zich bevind.

Niet aanwezig op moment van levering
Bent u niet op de afgesproken plaats van levering? Dan laat de bezorger van de DPD een bericht achter of en wanneer de levering opnieuw aangeboden wordt. Kan het product uiteindelijk niet bezorgd worden? Dan wordt het product retour gezonden aan VELUX. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Operations.


Levering en uitvoering
  1. VELUX zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van de bestelling.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat u aan ons kenbaar heeft gemaakt.
  3. Op uw orderbevestiging treft u de levertijd van de door u bestelde producten aan. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van de thuiswinkel voorwaarden is vermeld, zal VELUX geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt u hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. U heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
  4. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal VELUX zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van VELUX.
  5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Waar bezorgen wij?
Voor bestellingen op deze site leveren wij alleen aan adressen in Nederland. Als u wilt dat uw producten naar een ander land worden verzonden, verzoeken we u een van onze andere winkels te bezoeken. U vindt een lijst met VELUX winkels op www.veluxshop.com. Er kunnen speciale voorwaarden van toepassing zijn

Product retourneren?
Lees meer op onze pagina over het retourneren van producten. Of ga direct naar ons retourformulier.

Retourformulier VELUX Webshop

Neem contact op

Neem contact op via ons contactformulier!

Openingstijden
Maandag t/m donderdag: 8:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 08:00-16:30 uur