VELUX klantenservice

Voor vragen, opmerkingen of hulp bij het bestellen van uw VELUX gordijnen, rolluiken, zonweringen en / of accessoires voor uw VELUX dakraam kunt u terecht bij de VELUX klantenservice.

Geen verzendkosten!

Bestelt u in de VELUX shop? Bij VELUX betaalt u geen verzendkosten! Wij beschouwen het afleveren van producten als een service naar onze klanten. Logisch toch?

VELUX openingstijden en leveringen tijdens de feestdagen
Het einde van het jaar nadert. Dit betekent dat er een aantal zaken zijn waar u als klant van VELUX rekening mee kunt houden:

  • Het kantoor en de showroom van VELUX Nederland zijn gesloten op 24, 25, 26 en 31 december 2018 en 1 januari 2019.
  • Gedurende de dagen dat ons kantoor gesloten is, kunt u wel gewoon uw orders plaatsen in deze webshop.
  • De laatste besteldag voor standaardproducten met drie werkdagen levertijd (verduisterende rolgordijnen, rolgordijnen, etc.) is maandag 17 december 2018 voor 16:30 uur. Levering zal dan plaatsvinden op donderdag 20 december 2018. Bestellingen die later dan 17 december 2018 16:30 uur geplaatst worden zullen vanaf maandag 7 januari 2019 geleverd worden.

Wij wensen u hele fijne feestdagen en een heel voorspoedig 2019!

Informatie over verzending
VELUX maakt gebruik van Logistieke dienstverlener DPD. Op uw orderbevestiging treft u aan wanneer u de producten mag verwachten. Daarnaast ontvangt u per e-mail een link waarmee u uw zending kunt Track&Tracen op het moment dat uw zending over gedragen is aan de logistieke dienstverlener. Bent u niet op de afgesproken plaats van levering? Dan laat de bezorger van de DPD een bericht achter of en wanneer de levering opnieuw aangeboden wordt. Kan het product uiteindelijk niet bezorgd worden? Dan wordt het product retour gezonden aan VELUX. U kunt dan contact opnemen met VELUX voor meer informatie over uw bestelling. De contactgegevens treft u hieronder aan. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Operations (tel. 030-6.629.629/ @: consument@velux.nl)

Levering en uitvoering

 

  1. VELUX zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van de bestelling.
  2. Als plaats van levering geldt het adres dat u aan ons kenbaar heeft gemaakt.
  3. Op uw orderbevestiging treft u de levertijd van de door u bestelde producten aan. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van de thuiswinkel voorwaarden is vermeld, zal VELUX geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt u hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. U heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
  4. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal VELUX zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van VELUX.
  5. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Waar bezorgen wij?
Voor bestellingen op deze site leveren wij alleen aan adressen in Nederland. Als u wilt dat uw producten naar een ander land worden verzonden, verzoeken we u een van onze andere winkels te bezoeken. U vindt een lijst met VELUX winkels op www.veluxshop.com. Er kunnen speciale voorwaarden van toepassing zijn

Product retourneren?
Lees meer op onze pagina over het retourneren van producten. Of ga direct naar ons retourformulier.

Retourformulier VELUX Webshop

Neem contact op

Email: consument@velux.nl
Telefoonnummer: 030-662 96 10  

Openingstijden
Maandag t/m donderdag: 8:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 08:00-16:30 uur
Zaterdag: Showroom geopend van 10:00 - 16:00 uur
Zondag en feestdagen: gesloten