VELUX Nederland B.V. wenst u hele fijne kerstdagen en een fantastisch 2022! Voor meer informatie over leveringen tijdens de feestdagen... Klik hier

VELUX klantenservice

Voor vragen, opmerkingen of hulp bij het bestellen van uw VELUX gordijnen, rolluiken, zonweringen en / of accessoires voor uw VELUX dakraam kunt u terecht bij de VELUX klantenservice.

Betaling

U kunt betalen met MasterCard, VISA, Klarna Pay Later, Maestro of een bankoverschrijving via iDeal. Als u met een creditcard of betaalpas betaalt, wordt u gevraagd om de naam en het nummer op uw creditcard of betaalpas, de vervaldatum en, indien van toepassing, het uitgiftenummer en de driecijferige veiligheidscode op te geven. Deze informatie wordt via een sterk versleutelde verbinding rechtstreeks aan de bank verzonden om de geldigheid van uw creditcard of betaalpas te verifiëren. Zodra uw kaart is goedgekeurd door de bank, of in het geval van een bankoverschrijving, zodra we de betaling op onze rekening hebben ontvangen, sturen we u een orderbevestiging via e-mail. Het desbetreffende bedrag wordt op de geschatte dag van levering van uw creditcard of betaalpas afgeboekt.

Bij alle betaalmethoden wordt de levering vrijgegeven zodra de betalingen op onze rekening verschijnen. Als u met Klarna Pay Later betaalt, sturen wij een bevestiging zodra Klarna de betaling aan ons bevestigt (let op: dit gebeurt vrijwel direct na het plaatsen van uw order. Dit staat los van uw betaling van de producten aan Klarna Bank, wat na levering van de producten dient te gebeuren). 

Ga voor meer informatie over betalingen met Klarna Pay Later naar Klarna's klantenservicepagina.
*Houd er rekening mee dat u niet met Klarna kunt betalen als uw bestelling in een ander land dan Nederland moet worden bezorgd of als uw account bij Klarna geen Nederlands account is.

Alle prijzen op deze website zijn inclusief 21% BTW. 

Veilig betalen

Voor meer informatie over veilig betalen klikt u op het logo van "Verisign". Verisign beschermt de uitwisseling van uw gegevens tussen uw computer en de servers van VELUX.
 

3D Secure

Wat doet 3D Secure?
3D Secure, ook wel 3D Secure authenticatie of 3DS genoemd, is een maatregel om fraude te voorkomen. 3DS werd in 2001 gelanceerd door Visa (als Verified-by-Visa). Het fungeert als een extra beveiligingslaag bij het doen van kaartbetalingen. Het biedt klanten een veilige authenticatiestap bij online betalingen en het zorgt ervoor dat de juiste kaartgegevens worden gebruikt zodat fraude bij kaartbetalingen wordt voorkomen. 3DS wordt ondersteund en erkend door grote debet- en creditcarduitgevers, zoals VISA, Mastercard (als Mastercard Secure Code) en American Express (als American Express SafeKey)."

Hoe werkt beveiligde 3D-authenticatie?
U hebt waarschijnlijk al eerder met beveiligde 3D-authenticatie kennisgemaakt toen u online een aankoop betaalde. Zodra u online een van onze producten wilt afrekenen, wordt u doorverwezen naar de 3D Secure-pagina op de website van uw debet- of creditcarduitgever. Op de website van de kaartuitgever wordt u om een wachtwoord gevraagd (dat u al bij uw bank moet hebben ingesteld) of wordt u gevraagd een authenticatiecode in te voeren (die automatisch naar uw bevestigde mobiele telefoonnummer wordt gestuurd). Nadat u de juiste gegevens hebt ingevuld, wordt de betaling goedgekeurd door de kaartuitgever en wordt u teruggeleid naar nze bevestigingspagina. Dit gaat razendsnel en eenmaal terug op onze site ontvangt u een bevestigingsmail dat de betaling is gelukt."

Hoe kan ik me aanmelden voor Verified by Visa/Mastercard Secure Code?
Verified by Visa en Mastercard Secure Code worden aangeboden door banken en serviceverleners, niet rechtstreeks door Visa/Mastercard. We raden u aan rechtstreeks contact met uw bank of serviceverlener op te nemen.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
U kunt een wachtwoord eenvoudig opnieuw instellen. Hoe lang dit duurt verschilt per bank. Als het Verified by Visa-bericht of het Mastercard Secure Code pop-up scherm verschijnt nadat u uw kaartgegevens hebt ingevoerd, wordt er waarschijnlijk een optie 'wachtwoord vergeten' afgebeeld. Als u daarrop klikt, wordt u om enkele gegevens gevraagd die u bij het aanmelden hebt opgegeven. U kunt nu uw wachtwoord snel opnieuw instellen en doorgaan met winkelen.

Mijn bank stuurt een code naar mijn telefoon, maar deze ontvang ik niet altijd. Wat moet ik doen?
Neem dit rechtstreeks met uw bank op, zodat zij het probleem kunnen onderzoeken. Mogelijk is het iets eenvoudigs, bijvoorbeeld dat ze niet uw juiste nummer hebben. Dit wordt meestal opgelost door even te bellen.

 

       

Betaling per creditcard

Wanneer u kiest voor betaling per creditcard, dan kan dit alleen als u in het bezit bent van een Mastercard of Visa card. Andere typen creditcards kunnen in de shop niet gebruikt worden.

De betaling wordt pas geïncasseerd op het moment dat uw product geleverd wordt. U betaalt dus niet vooraf, maar na levering van het product. Aan deze wijze van betalen zijn geen extra kosten verbonden.

Betaling via iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Bij vrijwel iedere Nederlandse bank kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Aan deze wijze van betalen zijn geen extra kosten verbonden. Als u via iDEAL betaalt, wordt u in de betaalomgeving van uw bank gebracht via onze betaalpartner Computop/EMS. U betaalt de producten in uw private banking account of betaalapp van uw bank op uw mobiel en wordt daarna teruggebracht naar deze webshop voor uw orderbevestiging! Let op: klik gedurende uw betaalproces niet op de verversknop of terugknop van uw webbrowser! 

Betaling met Maestro

Maestro is de SEPA debitcard van MasterCard. Het is een vooraf oplaadbaare betaalkaart waarmee consumenten binnen Europa (online) aankopen kunnen doen. Net als voor iDEAL geldt dat Maestro betalingen gegarandeerde betalingen zijn die niet door de consument kunnen worden teruggedraaid. Het is een veilige en praktische betaalmethode. Net als bij MasterCard, zorgt het veiligheidsprotocol MasterCard SecureCode ook hier voor extra veiligheid.

Klarna Pay Later (Betaal Later)

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan: Betaal later.

Bij Klarna Betaal Later ontvang je eerst de goederen thuis. De betaaltermijn van 14 dagen start zodra je de aankoop ontvangt. Dit betekent dat je de tijd kan nemen om je aankoop uit te proberen. Je betaalt dus alleen voor wat je houdt. Je betaalt je order aan Klarna, via de Klarna App of je account op de website van Klarna. De factuur die u van VELUX ontvangt is alleen bedoelt als uw garantiebewijs voor uw producten.

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt. 

Ik heb online al betaald. Waarom krijg ik dan toch een factuur?

Uw factuur is uw betalingsbewijs en garantiebewijs. Bewaar deze dus goed in uw administratie. Als u de factuur achteraf ontvangt, kunt u deze dus gelijk in uw administratie verwerken. U hoeft deze niet opnieuw te betalen. 

 

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 16:30 uur
Wij hebben een lunchpauze van 12.30 uur tot 13.00 uur en zijn dan telefonisch niet bereikbaar.

Zaterdag: Showroom geopend van 10:00 - 16:00 uur
Zondag en feestdagen: gesloten