COVID-19 & het bezorgen van uw bestelling | Wij leveren samen met onze logistieke partners op dit moment volgens een normaal schema uit. Door maatregelen vanuit de verschillende overheden in Europa kan er echter onverwacht vertraging ontstaan i.v.m. de situatie rondom COVID-19 (Coronavirus). Wij rekenen op uw begrip hiervoor.

VELUX klantenservice

Voor vragen, opmerkingen of hulp bij het bestellen van uw VELUX gordijnen, rolluiken, zonweringen en / of accessoires voor uw VELUX dakraam kunt u terecht bij de VELUX klantenservice.

VELUX GARANTIEVOORWAARDEN

Drie jaar garantie
VELUX biedt u 3 jaar schriftelijke fabrieksgarantie op VELUX raamdecoratie, buitenzonweringen, insectenhorren, rolluiken, handmatige en elektrische bedieningssystemen en producten op zonne-energie,  ingaande vanaf leverdatum. Dit geldt onverminderd en naast de wettelijke rechten die u als koper al heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten. Meer informatie vindt u op de website van de rijksoverheid.

> Lees er hier meer over.

Gedrukt exemplaar garantievoorwaarden
Een exacte omschrijving van onze garantievoorwaarden kunt u zowel gedrukt als digitaal bij ons opvragen.

Heeft u een vraag, opmerking of een klacht?
Neem dan gerust contact op met de klantenservice van VELUX Nederland B.V. via onderstaande contactgegevens.

Neem contact op

Email: consument@velux.nl
Telefoonnummer: 030-662 96 10 

Openingstijden
Maandag t/m donderdag: 8:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 08:00-16:30 uur
Zaterdag: Showroom geopend van 10:00 - 16:00 uur
Zondag en feestdagen: gesloten