COVID-19 & het bezorgen van uw bestelling | Wij leveren samen met onze logistieke partners op dit moment volgens een normaal schema uit. Door maatregelen vanuit de verschillende overheden in Europa kan er echter onverwacht vertraging ontstaan i.v.m. de situatie rondom COVID-19 (Coronavirus). Wij rekenen op uw begrip hiervoor.

VELUX klantenservice

Voor vragen, opmerkingen of hulp bij het bestellen van uw VELUX gordijnen, rolluiken, zonweringen en / of accessoires voor uw VELUX dakraam kunt u terecht bij de VELUX klantenservice.

Hoe kunt u bestellen?

Weet u welk product u wilt hebben? Dan kunt u beginnen met bestellen. Het werkt als volgt:

  1. U klikt hierboven op "Stel uw product samen" of u start vanaf één van de productpagina's de productconfigurator. Hou de productcode van uw dakraam bij de hand. Deze informatie vindt u op het typeplaatje van uw dakraam.
  2. Vanaf hier selecteert u uw type dakraam en vervolgens de maatcode en u klikt op volgende.
  3. Bij "2. Categorie" kiest u welk product u wenst aan te schaffen. Vervolgens klikt u op volgende.
  4. Bij "3. Ontwerp uw raamdecoratieproduct" kiest u vervolgens de kleur/ het dessin van uw raamdecoratieproduct en de wijze waarop u het product wil bedienen. U krijgt dan gelijk rechts in het scherm de prijs incl. 21% BTW van het geselecteerde product te zien. Bent u het eens met uw keuze? Klik dan op volgende.
  5. U krijgt een groot overzicht te zien van het door u gekozen product. U kunt het product nu toevoegen aan het winkelmandje of opnieuw beginnen.
  6. U krijgt een overzicht van de producten in uw winkelwagentje en de totale waarde van de producten in het winkelwagentje (incl. 21% BTW). U kunt vanaf hier doorgaan met winkelen of verder gaan in het bestelproces.
  7. Gaat u verder in het bestelproces? Dan krijgt u nu de mogelijkheid uw adresgegevens in te voeren. U begint met uw postcode en huisnummer. Daarna klikt u op "Zoek adres". Uw adresgegevens worden dan automatisch ingevuld in de velden die eronder verschijnen. U hoeft dan alleen nog uw naam, telefoonnummer en e-mail adres aan te vullen.
  8. U heeft vervolgens de mogelijkheid een alternatief afleveradres in te voeren (bijvoorbeeld uw werkadres). Zo hoeft u niet thuis te blijven voor het in ontvangst nemen van uw goederen.
  9. Na het invullen van uw adresgegevens en een eventueel alternatief afleveradres krijgt u nogmaals een overzicht van de door u geselecteerde producten en ingevulde persoonlijke gegevens. U heeft hier nog de kans aanpassingen te doen. Klopt alles? Dan krijgt u hier ook de mogelijkheid om de algemene verkoop en leveringsvoorwaarden door te nemen. Voordat u verder kunt gaan, dient u eerst het vakje voor de link "algemene verkoop en leveringsvoorwaarden" aan te vinken ten teke dat u deze gelezen en akkoord bevonden heeft.
  10. De volgende stap is het betalen van uw bestelling. U heeft de keuze uit betalen per creditcard en betalen per iDeal.
    1. Creditcard Betaald u per creditcard? Dan kiest u het type creditcard dat u heeft. VELUX accepteert VISA en Mastercard. U vult uw creditcardnummer in, de maand en het jaar van de vervaldatum van uw creditcard en uw CCV-code. Vervolgens klikt u op "Versturen". De betaling wordt dan in een beveiligde omgeving verwerkt door onze betaalpartner Digital River Payments.
    2. iDeal Betaald u per iDeal? Dan selecteert u dit in het menu door op "online bankieren" te klikken. Vervolgens selecteert u uw bank en klikt u op "Versturen". U wordt dan via onze betaalpartner "Digital River" in de iDeal betaalomgeving van uw bank gebracht. Daar kunt u uw betaling voltooien.
    3. U kunt vanaf hier ook nog uw order annuleren door op annuleren te klikken. 
  11. Uw order is nu voltooid. U krijgt na uw betaling nogmaals een overzicht met daarin uw ordernummer. Dit wordt ook per e-mail aan het door u ingevoerde e-mailadres toegezonden.


Heeft u vragen of opmerkingen?
U kunt gedurende werkdagen contact opnemen met VELUX. De gegevens worden hieronder vermeld.

Platform Europese Commissie voor geschillen tussen u en uw online leverancier
De Europese Commissie heeft overeenkomstig bepaling nr. 524/2013 een nieuwe, interactieve website geopend (het EU Online Dispute Resolution platform). Doel van deze website is om geschillen die voortvloeien uit online transacties tussen u als consument en uw leverancier op te lossen.

Het platform is te vinden via deze link:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

VELUX Nederland B.V.
Molensteijn 2
3454 PT De Meern

Email: consument@velux.nl
Telefoonnummer: 030-662 96 29 
 
Openingstijden
Maandag t/m donderdag: 8:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 08:00-16:30 uur
Zaterdag: Showroom geopend van 10:00 - 16:00 uur
Zondag en feestdagen: gesloten