Kortingen maart | Bespaar Tot 20% op geselecteerde gordijnen en rolluiken. Shop nu

VELUX klantenservice

Voor vragen, opmerkingen of hulp bij het bestellen van uw VELUX gordijnen, rolluiken, zonweringen en / of accessoires voor uw VELUX dakraam kunt u terecht bij de VELUX klantenservice.

Hoe kunt u bestellen?

Weet u welk product u wilt hebben? Dan kunt u beginnen met bestellen. Het werkt als volgt:

  1. U klikt hierboven op "Stel uw product samen" of u start vanaf één van de productpagina's de productconfigurator. Hou de productcode van uw dakraam bij de hand. Deze informatie vindt u op het typeplaatje van uw dakraam.
  2. Vanaf hier selecteert u uw type dakraam en vervolgens de maatcode en u klikt op volgende.
  3. Bij "2. Categorie" kiest u welk product u wenst aan te schaffen. Vervolgens klikt u op volgende.
  4. Bij "3. Ontwerp uw raamdecoratieproduct" kiest u vervolgens de kleur/ het dessin van uw raamdecoratieproduct en de wijze waarop u het product wil bedienen. U krijgt dan gelijk rechts in het scherm de prijs incl. 21% BTW van het geselecteerde product te zien. Bent u het eens met uw keuze? Klik dan op volgende.
  5. U krijgt een groot overzicht te zien van het door u gekozen product. U kunt het product nu toevoegen aan het winkelmandje of opnieuw beginnen.
  6. U krijgt een overzicht van de producten in uw winkelwagentje en de totale waarde van de producten in het winkelwagentje (incl. 21% BTW). U kunt vanaf hier doorgaan met winkelen of verder gaan in het bestelproces.
  7. Gaat u verder in het bestelproces? Dan krijgt u nu de mogelijkheid uw adresgegevens in te voeren. U begint met uw postcode en huisnummer. Daarna klikt u op "Zoek adres". Uw adresgegevens worden dan automatisch ingevuld in de velden die eronder verschijnen. U hoeft dan alleen nog uw naam, telefoonnummer en e-mail adres aan te vullen.
  8. U heeft vervolgens de mogelijkheid een alternatief afleveradres in te voeren (bijvoorbeeld uw werkadres). Zo hoeft u niet thuis te blijven voor het in ontvangst nemen van uw goederen.
  9. Na het invullen van uw adresgegevens en een eventueel alternatief afleveradres krijgt u nogmaals een overzicht van de door u geselecteerde producten en ingevulde persoonlijke gegevens. U heeft hier nog de kans aanpassingen te doen. Klopt alles? Dan krijgt u hier ook de mogelijkheid om de algemene verkoop en leveringsvoorwaarden door te nemen. Voordat u verder kunt gaan, dient u eerst het vakje voor de link "algemene verkoop en leveringsvoorwaarden" aan te vinken ten teke dat u deze gelezen en akkoord bevonden heeft.
  10. De volgende stap is het betalen van uw bestelling. U heeft de keuze uit betalen per creditcard en betalen per iDeal.
    1. Creditcard Betaald u per creditcard? Dan kiest u het type creditcard dat u heeft. VELUX accepteert VISA en Mastercard. U vult uw creditcardnummer in, de maand en het jaar van de vervaldatum van uw creditcard en uw CCV-code. Vervolgens klikt u op "Versturen". De betaling wordt dan in een beveiligde omgeving verwerkt door onze betaalpartner Digital River Payments.
    2. iDeal Betaald u per iDeal? Dan selecteert u dit in het menu door op "online bankieren" te klikken. Vervolgens selecteert u uw bank en klikt u op "Versturen". U wordt dan via onze betaalpartner "Digital River" in de iDeal betaalomgeving van uw bank gebracht. Daar kunt u uw betaling voltooien.
    3. U kunt vanaf hier ook nog uw order annuleren door op annuleren te klikken. 
  11. Uw order is nu voltooid. U krijgt na uw betaling nogmaals een overzicht met daarin uw ordernummer. Dit wordt ook per e-mail aan het door u ingevoerde e-mailadres toegezonden.


Heeft u vragen of opmerkingen?
U kunt gedurende werkdagen contact opnemen met VELUX. De gegevens worden hieronder vermeld.

Platform Europese Commissie voor geschillen tussen u en uw online leverancier
De Europese Commissie heeft overeenkomstig bepaling nr. 524/2013 een nieuwe, interactieve website geopend (het EU Online Dispute Resolution platform). Doel van deze website is om geschillen die voortvloeien uit online transacties tussen u als consument en uw leverancier op te lossen.

Het platform is te vinden via deze link:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

VELUX Nederland B.V.
Molensteijn 2
3454 PT De Meern

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 16:30 uur
Wij hebben een lunchpauze van 12.30 uur tot 13.00 uur en zijn dan telefonisch niet bereikbaar.

Zaterdag: Showroom geopend van 10:00 - 16:00 uur
Zondag en feestdagen: gesloten